Rekrutacja na rok akademicki 2024/2025

zmień rekrutację anuluj wybór

Oferta prezentowana na tej stronie ograniczona jest do wybranej rekrutacji. Jeśli chcesz zobaczyć resztę oferty, wybierz inną rekrutację.

Rekrutacja

Opis

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą edukacyjną oraz zasadami i terminami rekrutacji na studia pierwszego stopnia (licencjackie), studia drugiego stopnia (magisterskie) oraz na studia podyplomowe na rok akademicki 2024/2025.

1.     KROK: Rejestracja online w systemie IRK

 Utwórz swoje indywidualne konto i uzupełnij wymagane informacje

 Potwierdź zapoznanie się z klauzulą informacyjną;

  • Utwórz konto - wprowadź adres email oraz hasło (adres email jest twoim loginem do konta w IRK);
  • Aktywuj konto - na adres email, który podałeś w formularzu danych osobowych, zostanie wysłany link aktywujący konto. Musisz aktywować swoje konto, klikając w link;

2.     KROK: W sekcji „Formularze osobowe” uzupełnij wszystkie dane, które są wymagane w systemie (podstawowe dane osobowe, adres i dane kontaktowe)

 Zaloguj się i wypełnij wymagane dane - zakładka w IRK: Moje konto / Formularze osobowe;

  •  Podstawowe dane osobowe - podaj informacje o swoich danych osobowych, miejscu urodzenia i posiadanym obywatelstwie. Dane muszą się zgadzać z Twoim dokumentem tożsamości – po dokonaniu zgłoszenia nie będzie ich już można samodzielnie zmienić.
  • Adres i dane kontaktowe - podaj przynajmniej jeden numer telefonu, pod którym można się do Ciebie dodzwonić. To ważne, bo jeśli pojawi się potrzeba pilnego kontaktu ze strony uczelni w sprawie Twoich zgłoszeń, zadzwonimy do Ciebie pod ten numer. Zwróć też uwagę, że na adres korespondencyjny podany w tym miejscu może być kierowana poczta z Uczelni. Dane podane w tej zakładce można edytować.

3.     KROK: Prześlij zdjęcie

       Zdjęcie - wczytaj do systemu IRK swoje zdjęcie. Ta fotografia będzie potem wykorzystana w Twojej legitymacji studenckiej, dlatego musi być odpowiednia do użycia w oficjalnym dokumencie (wymiary zdjęcia to 500x625 px, format: jpg)zgodne z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych (bez nakrycia głowy na jasnym tle). W związku z tym, każde zdjęcie wymaga zaakceptowania przez administratora.

4.     KROK: Uzupełnij dane dotyczące wykształcenia i dołącz dokumenty wymagane na tym etapie rejestracji

o    Wykształcenie - uzupełnij dane dotyczące wykształcenia i dołącz dokumenty wymagane na tym etapie rejestracji. Musisz wskazać posiadany przez Ciebie dokument uprawniający do studiowania na wybranym przez Ciebie poziomie.

  • Zgłaszając się na studia I stopnia, dostarczasz świadectwo ukończenia szkoły średniej oraz kopie świadectwa maturalnego. Wypełniając dane dokumentu świadectwa, zwróć uwagę na to, że nie musisz od razu podawać wszystkich danych. Żeby dokonać zgłoszenia na studia, wystarczy, że wpiszesz rodzaj dokumentu (np. polska nowa matura), rok jego uzyskania oraz kraj wydania. Po otrzymaniu świadectwa uzupełnij pozostałe pola.
  • Zgłaszając się na studia II stopnia, dostarczasz kopie dyplomu ukończenia studiów poświadczoną przez uczelnię (oryginał do wglądu)

Wszystkie te dane będą potrzebne do wydrukowania ankiety osobowej potrzebnej do wpisu na studia.

Upewnij się, że załączyłeś zeskanowane kopie wymaganych dokumentów.

5.     KROK: Wybierz studia z oferty

Po założeniu indywidualnego konta w systemie IRK i określeniu odpowiedniego dokumentu uprawniającego do podjęcia studiów, składasz wniosek o przyjęcie na studia. W systemie IRK znajdź odnośnik  Oferta - IRK  – tam znajduje się katalog studiów pierwszego stopnia, drugiego stopnia oraz studiów podyplomowych, na które prowadzony jest w tym roku nabór.

Wybierz spośród nich interesujący Cię kierunek, na który chciałbyś się ubiegać– kliknij zielony przycisk „Zapisz się” w karcie wybranych studiów.

W trakcie dokonywania zgłoszenia mogą pojawić się formularze rekrutacyjne z dodatkowymi pytaniami. Upewnij się, że dane w formularzu zgłoszenia rekrutacyjnego są poprawne i zapisz swoje zgłoszenie.

W swoim koncie w zakładce "Zgłoszenia rekrutacyjne" możesz zobaczyć listę dokonanych zgłoszeń i zmienić im priorytety ważności. Tam też znajdziesz informacje o wynikach rekrutacji, dokumenty do pobrania do wpisu.

6.     KROK: Uiść opłatę rekrutacyjną

Dokonaj płatności poprzez bankowość internetową lub tradycyjnie na konto Uczelni ING BANK ŚLĄSKI O/ Bielsko-Biała 17 1050 1070 1000 0001 0294 5615.
W tytule przelewu należy wpisać: Opłata za postępowanie związane z przyjęciem na studia oraz imię i nazwisko kandydata.
Wszystkich wpłat można dokonać jednym przelewem

Po zaksięgowaniu opłaty za postępowanie związane z przyjęciem na studia, otrzymuje ona status: „opłacono”. Prześlij druk potwierdzenia wniesienia opłaty za postępowanie w systemie IRK związane z przyjęciem na studia w systemie IRK.

7.     KROK: Postępowanie rekrutacyjne

Wyniki kwalifikacji otrzymasz na swoje indywidualne konta rejestracyjne w internetowym systemie zgłoszeń (IRK). Zaloguj się na swoje konto i sprawdź swoje wyniki. Kandydaci zagraniczni otrzymują decyzję o przyjęciu wydaną przez Rektora Bielskiej Wyższej Szkoły im. J. Tyszkiewicza w Bielsku-Białej.

W przypadku dalszych pytań prosimy o kontakt z Działem Rekrutacji zadając pytanie w systemie IRK lub wysyłając e-mail na adres: rekrutacja@tyszkiewicz.edu.pl  

Po zakwalifikowaniu do przyjęcia na studia jesteś zobowiązany do dokonania wpisu na listę studentów i złożenia kompletu wymaganych dokumentów, w terminie określonym w harmonogramie rekrutacji.

 8.     KROK: Wpisy na studia

 Wpis na studia polega na złożeniu następujących dokumentów:

  • Ankieta osobowa kandydata (należy pobrać z IRK, wydrukować i podpisać);
  • Kopia świadectwa maturalnego (oryginał do wglądu) – dotyczy kandydatów zakwalifikowanych na studia pierwszego stopnia;
  • Kopia dyplomu ukończenia studiów poświadczona przez uczelnię(oryginał do wglądu) – dotyczy kandydatów zakwalifikowanych na studia drugiego stopnia;
  • Fotografia o wymiarach 35 x 45 mm, bez nakrycia głowy, w stroju galowym na jasnym tle (zgodnie z wymogami jak przy dowodzie osobistym);
  • Potwierdzenie uiszczenia opłaty rekrutacyjnej, za legitymację studencką oraz wpisowego;

 9.     KROK: Badania

Przy złożeniu kompletu wymaganych dokumentów dostaniesz skierowanie na badania ogólne do lekarza medycyny pracy i sanepidowskie (dotyczy kandydatów kierunku Kosmetologia), które będziesz musiał dostarczyć zwrotnie na Uczelnię przed rozpoczęciem roku akademickiego.

Skompletowane dokumenty należy składać osobiście w białej teczce z gumką.

Zabierz ze sobą dowód osobisty w celu potwierdzenia tożsamości.

Tury rekrutacji

Filtry

  • Poziomy kształcenia

  • Formy studiów

Lp. Oferta Tura 1
1 Architektura wnętrz (studia licencjackie niestacjonarne) od: 06.05.2024 08:19
do: 29.11.2024 12:15
2 Architektura wnętrz (studia licencjackie stacjonarne) od: 06.05.2024 08:19
do: 22.11.2024 23:59
3 Dietetyka (studia licencjackie niestacjonarne) od: 06.05.2024 08:19
do: 22.11.2024 23:59
4 Kosmetologia estetyczna HI-TECH (studia podyplomowe) od: 06.05.2024 08:19
do: 22.11.2024 23:59
5 Kosmetologia (studia drugiego stopnia niestacjonarne) od: 06.05.2024 08:19
do: 22.11.2024 23:59
6 Kosmetologia (studia licencjackie niestacjonarne) od: 06.05.2024 08:19
do: 22.11.2024 23:59
7 Kosmetologia (studia licencjackie stacjonarne) od: 06.05.2024 08:19
do: 22.11.2024 23:59
strony
Strony: 1
długość strony
Długość strony: 10, 25, 50, 100, 200